XIII Piknik Integracyjny Ozorków

W dniu 06 czerwca wzięliśmy udział w XIII Pikniku Integracyjnym pod nazwą "Historia naszej okolicy" organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Ludzi Cierpiących na Padaczkę - Oddział Łódzki. Podczas Pikniku podziwialiśmy występy dzieci z ozorkowskich szkół i przedszkoli oraz podopiecznych Warsztatów Terapii Zajęciowej z Ozorkowa i...

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w  Rąbieniu  informuje, że poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: PIELĘGNIARKA Wymiar czasu pracy – 1 etat 1.  Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe – pielęgniarstwo, 2.  Wymagania dodatkowe:  mile widziane doświadczenie w pracy z...

Ponieważ w każdym z nas jest coś z dziecka postanowiliśmy uczcić 1 czerwca błogim odpoczynkiem nad wodą, gdzie cień drzew i morska bryza pozwoliły bezboleśnie przeżyć upalny...

czytaj więcej

Wyjazd do kina

W dniu 18.04.2018 r. grupa naszych mieszkańców uczestniczyła w seansie filmu "Luis i obcy" w kinie Helios w Łodzi. Po projekcji udaliśmy się na obiad do pobliskich restauracji i w kosmicznym nastroju wróciliśmy do...

XX Turniej Tenisa Stołowego w Łodzi

Dzisiejszy dzień, 20.04.2018 piątek, to nasz wielki mecz. Jedziemy z całą drużyną i nową Panią trener na XX Turniej Tenisa Stołowego Osób Niepełnosprawnych organizowany przez 5 Dom Pomocy Społecznej w Łodzi oraz Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi. w MOSiR Łódź na ul. Małachowskiego.Na miejscu unosi się atmosfera...

Dom Pomocy Społecznej w Rąbieniu zatrudni na stanowisku  Ratownika medycznego Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie minimum średnie, Dyplom ratownika medycznego Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ratownika medycznego Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, ...

Wycieczka do Rezerwatu Archeologicznego w Biskupinie Uczestnicy WTZ przenieśli się na jeden dzień do epoki  kamienia.  Zwiedzając neolityczna osadę przekonali się, że wbrew pozorom życie wtedy nie było ani nudne , ani proste. Na terenie wioski wczesnopiastowskiej mogli zobaczyć , jak wyglądało życie pierwszych Piastów,...

czytaj więcej

Zawody Pływackie Spadkowa 2018

27 kwietnia 2018 r. nasi dwaj reprezentanci wzięli udział w zawodach pływackich organizowanych przez DPS ul.Spadkowa. Świetny basen, wielu znajomych i super humory, to były dla wszystkich składniki dobrej zabawy i sportowej rywalizacji. Podczas zawodów rozgrywane były konkurencje na dystansie jednej i dwóch długości basenu oraz...